Nablarevyens generalforsamling

Sist endret: 15. mai 2021 16:49

Du som medlem har her sjansen til å bruke stemmeretten din til å påvirke revyen i året som kommer. Det nye styret skal bli valgt, så det er derfor spesielt viktig at du møter opp og stemmer frem de kandidatene du ønsker skal ta over. 

Alle medlemmer kan melde saker til generalforsamlingen innen 31. mars kl. 23:59. Saker meldes til styret ved å sende mail til revy@nabla.no.

Stille til Nablarevystyret 2022

Kandidatur sendes inn til revy@nabla.no. Mailen skal inneholde navn, klasse og stillingen(e) du kan tenke deg. Om du ønsker å nominere noen kan du trykke her. Det er mulig å sende inn kandidatur helt frem til valget holdes 14. april. Det vil jevnlig oppdateres på nabla.no hvem som stiller til valg.

Stillingsbeskrivelser finner du her. Dersom du har spørsmål om hvordan det er å sitte i styret eller spørsmål knyttet til en av stillingene, kan du ta kontakt med nåværende styremedlemmer.

Revydaljer og pins

På slutten av generalforsamlingen skal det bli utdeling av pins og daljer.  Alle som har vært med ett år kan få én gratis revypin. For de som har vært med i to år kan de få kjøpe én toårsdalje (80 kr). Om du har vært med i styret kan du kjøpe én styredalje (80 kr).

Smittevern

For å sørge for fleksibilitet med tanke på en endrende smittesituasjon har vi åpnet for å ha et kombinert fysisk-digitalt møte. Merk at bare de som ikke har mulighet for å møte fysisk kan delta digitalt. Gi beskjed til revy@nabla.no snarest dersom du allerede vet at du må delta digitalt. Dersom smittesituasjonen forverres, vil generalforsamlingen bli gjennomført digitalt og du trenger ikke gi beskjed om å delta digitalt i så fall.

Sakspapirer